pátek, března 23, 2012

NEW IN part II

Tady přidávám druhou část mých nákupů. Byla jsem se podívat v OC Forum Nová Karolína v Ostravě. Má to být největší nákupní centrum v naší republice. Já abych řekla pravdu, nebyla až tak moc nadšená a čekala jsem více. Ovšem nemůžu jen házet špínu, od 22. do 25. tam jsou slevy skoro ve všech obchodech a to vždy kolem 20%. Hurá za to!:) 


Vy, co jste z Ostravy, byly jste se uz podívat ve Foru? Jaký máte názor?:)

Tričko Clockhouse, baleríny GATE

dekorativní laky AB Lines - SISA, Graffiti Golden Rose, náramek GATE

Příjemně mě překvapilo C&A. Není to jeden z obchodů, kam chodím. Náhodou jsem tam ale vešla a uviděla toto triko. Stálo necelé 300kč a právě se slevou 20% mě vyšlo na asi 230kč. Baleríny a náramek z Gate jsem musela mít. V tomhle obchodě si ale nakupuju vždycky jen doplňky-ty tam zbožňuju! Dekorativní laky byly dohromady za 30kč - radost, ale ještě větší jsem měla, když jsem konečně narazila na Graffiti lak! Už jsem se po něm sháněla strašně dlouho. Stál mě 99kč a je z řetězce SISA. Vyzkouším a udělám o něm samostatný článek. Snad nezklame.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat