neděle, března 25, 2012

SKANDINÁVSKÉ BLOGY

Fashion blogy sleduju už asi dva roky. Mezi mé nejoblíbenější patří ty severské. Lidé tam mají neuvěřitelný cit pro módu. Jako naprosté klasiky beru Kenzu a Mariannu. Já bych vám chtěla dnes představit další mé oblíbené NORSKÉ bloggerky. 


CATHRINE HEIENBERG
  Její blog se hned po pár dnech po založení  stal jedním z nejoblíbenějších. Založila ho v srpnu 2010 - impulsem bylo, že se na dva měsíce přestěhovala do New Yorku. V současnosti je to jedna z nejoblíbenějších blogerek Norska. 
Její kamarádkou je Ulrikke Lund.

http://cathinthecity.com/



SILJE BREDESEN
  Tento blog sleduji teprve chvíli a už jsem si jej zamilovala. Silje vypadá jako panenka a má taky blízko k New Yorku jako Catherine.  Patří ke špičce Skandinávských blogerek a já se ani nedivím. 

http://siljebredesen.modette.no/



ANNETTE HAGA
  Ano, ano. Stará dobrá Annette. Má cenu vám ji představovat? No tak v rychlosti. :) Annette je 21, studuje v Oslu média a komunikaci a také pracuje jako redaktorka Side2Blogg.no. Líbí se mi její styl, její postřehy a celkově ona. 

http://nettenestea.com/


Líbí se vám tyto blogy? Znáte další Norské blogerky?:)

3 komentáře:

  1. já mám ráda marian ale to je myslim finka,... skandinávské blogy jsou hodně inspirativní

    OdpovědětVymazat
  2. to jsou, štěstí, že jich je tolik:)

    OdpovědětVymazat
  3. 3-piece Pure Titanium Earrings - Taylor-Garden
    › product samsung galaxy watch 3 titanium › pure-tinetyrone-ear › product › pure-tinetyrone-ear 2-piece Pure Titanium Earrings; 3-piece, 2-piece, 1-piece, apple watch 6 titanium 2-piece, 2-piece, titanium price per ounce 2-piece, 2-piece, 2-piece, 2-piece, 1-piece, 2-piece, is titanium expensive 3-piece, 2-piece, 2016 ford focus titanium 2-piece, 1-piece, 2-piece, 2-piece, 2-piece

    OdpovědětVymazat