úterý, března 20, 2012

VLASY


Nedávno mi začaly dost vypadávat vlasy, už jsem byla zoufalá co s tím. V lékárně mi paní lékárnice poradila DUCRAY  ANACAPS Concentré. Je určen proti vypadávání vlasů a oddálení jejich stárnutí. Také má být podporující pro růst vlasů. Je to 3měsíční kúra a každý den se mají jíst dvě tobolky. Obsahuje sóju, vitamíny, aminokyseliny a zinek. Jako vedlejší účinky mi byly řečeny jen ty kladné a to: zlepšení pleti a nehtů - což ale není nic nového. Tyto tři složky spolu úzce souvisí. 






Cena: jedno balení = kúra na 1 měsíc = cca 500 kč,-
          Já si koupila 3 za cenu 2 balení. Doufám, že to za ty penízky bude pomáhat:)

Takže slečny, za tři měsíce vám dám vědět, popřípadě doporučím nebo naopak:) Pokud budete chtít, v průběhu té kúry vám budu podávat průběžné informace. 




Žádné komentáře:

Okomentovat